Wodne Tornado: Dodaje 50 pkt mocy bakugaowi Aquosa. CENA:100z³
Ognista Strza³a: Dodaje 60 pkt mocy bakuganowi Pyrusa. CENA:110z³
Ostrze Cienia: Dodaje 80 punktów Bakuganom Darkus. CENA:120z³
Karta Przeciwne moce: Po³±czenie przeciwstawnych domen (Aqos/Subtera, Darkus/Pyrus, Ventus/Haos), dodaje 100 pkt domenie gracza który u¿y³ karty.CENA:400z³
Karta Trójwêz³ów: Po³±cznie trzech domen (Pyrus/Aquos/Haos, Darkus/Ventus/Subtera), dodaje 200pkt. CENA:1000z³
Iluzja Wody: Pozwala na przemieszczenie bakugana na inn± kartê otwarcia, blokuje aktywacje kart otwarcia.(Dla Aquosa) CENA:500z³
Syreni ¦piew: T± kartê mo¿e u¿yæ tylko Syrenoid, niszczy innego bakugana, niemo¿na tego omin±æ. CENA:500z³
Ruchome Piaski: Odejmuje 50 pkt bakuganowi przeciwnika, niszczy efekty kart otwarcia.(Dla supterry) CENA:150z³
Super Ostrza³: U¿ywa Laserman, pozwala zaatakowaæ bakugana na wrogim polu dodaj±c Lasermenowi 40pkt. CENA:100
Zatruty Kie³: Przenosi 50pkt z wrogiego bakugana na twojego, jak wrogi bakugan wygra i bêdzie jeszcze walczy³ to jego moc bêdzie spada³a o 10 póki nie przestanie walczyæ. CENA:250z³
Zdmuchniêcie: Pozwala przenie¶æ wrogiego bakugana na wybrane pole. CENA:100
Tr±ba Powietrzna: Odejmuje powoli punkty przeciwnika, na pocz±tek odejmuje od 10, potem 20,30,40,itp... odejmowanie ro¶nie co kolejkê o 10pkt!(Dla Ventus)CENA:200z³
Uderzenie: Niszczy Kartê Otwarcia. CENA:150z³
Blokada: Blokuje karte super mocy przeciwnika(nawet w chwili u¿ycia). CENA:350z³
Meteoryt Pyrusa: dodaje 80pkt do bakuganów Phyrusa. CENA:150z³
Marionetka: Mo¿e jej u¿ywaæ Mantris, przenosi bakugana na inne pole, lub pod³o¿yæ go pod ostrza³. CENA:150z³
Ognisty Rzut: Mo¿e jej u¿ywaæ Mantris, przenosi bakugana na inne pole. CENA:150z³
Karta Przeciw Mocy: Odbija Super Moc. CENA:700z³
Ogieñ Saurusa: Dodaje 50 pkt Saurusowi. CENA:100z³
Waga dwóch Dusz Moc: 2 bakuganów ³±czy siê. CENA:3500z³
Karta Mocy: Dodaje 100pkt bakuganowi. CENA:150z³
Karta Tsunami: pozwala zniszczyæ bakugany przeciwnika tyle ile siê ma bakganów Aquosa na polu bitew. CENA:3000z³
Si³a Smoka: Wy³±cznie dla dragonoida, zwiêksza si³e o 150, ale na jeden atak! CENA:250z³
Z³ote Pazyry: Wy³±cznie dla Tigrery, zwiêksza si³e o 150. CENA:250z³
Giga Uderzenie: Wy³±cznie dla Gorema, zwiêksza si³e o 150. CENA:250z³
Szybki atak: Wy³±cznie dla Preyasa. Zwiêksza si³e o 130. CENA:230z³
Prawy Gigant: Wy³±cznie dla Cykloida. Zwiêksza si³e o 150. CENA:250z³
Lewy Gigant: Wy³±cznie dla Cykloida. Niszczy kartê otwarcia, dezaktywuje super moc. CENA:250z³
Promieñ cienia: Wy³±cznie dla Hydranoida. Zwiêksza si³e o 150. CENA:250z³
Powietrzny atak: Wy³±cznie dla Skyress. Zwiêksza si³e o 150. CENA:250z³
Burza Piór: Dla Harpus, dodaje 150 punktów si³y. CENA:250z³
Twarz W¶ciek³o¶ci: Wy³±cznie dla Fortrissa. Zwiêksza si³e o 250. CENA:1 500z³
Twarz ¯alu: Wy³±cznie dal Fortrissa. Blokuje wszystkie wybrane karty otwarcia.CENA:1 500z³
Twarz Spokoju: Wy³±cznie dla Fortrissa. Podwaja dzia³anie wszystkich przyjaznych kart super mocy!.CENA:1 500z³
Tr±bo atak:Wy³±cznie dla Tuskora. Swoja traba morze zaatakowac sasiednie karty przeciwnika (tylko jedna) CENA:700z³
Purpurowy Wir: Przenosi bakugana na inne pole.(Dla Ventus) CENA:100z³
Chaos Serca Ciemno¶ci: Karta dla Hydranoida, Hydranoid miota we wszystkich kulami cienia i moc wzrasto o 50 (czyli atakuje stwory z innych kart). CENA:350z³
Tornado Ognia: Dodaje 50 pkt mocy jednemu bakuganowi domeny Pyrusa. CENA:150z³
Ognista Tarcza: Dodaje 180 pkt mocy i blokuje karte otwarcia.(Dla Pyrusa) CENA:550z³
Szlachetny Zielony Wiatr: Dla Domeny Ventus. Dodaje 150 pkt mocy i blokuje karte otwarcia(Pozwala na podró¿owanie miêdzy kartami). CENA:600z³
Moc Darkusa: Dodaje 100 pkt mocy(odejmuje rywalowi 20 pkt mocy co ture).(Dla darkusa) CENA:300z³
Pustynia: Dodaje 150 pkt mocy.(Dla SUpterry) CENA:250z³ . Si³a Aquosa: Dodaje 150 pkt moczy. CENA:250z³
Zbroja Chaosu: Dodaje 180 pkt mocy i blokuje karte otwarcia(os³abia bakugana rywalo o 50 pkt).(Dla Chaosu) CENA:1500z³
Zamro¿enie haosu Tylko dla bakuganów haosu, zatrzymuje walke i pozwala dorzucic kolejnego bakugana.CENA:900z³
Splot S³oneczny:Dezaktywuje karte super mocy przeciwnika oraz blokuje jego karte otwarcia. CENA:1500z³
Karta Anty Super Mocy: Dezaktywuje wybran± karte super mocy(tylko dodaj±c± pkt mocy). CENA:300z³
Karta Zag³ady: bakugany zniszczone l±duj± w wymiarze zag³ady z którego juz nie powroc±. CENA:10 000z³
Zielone Tornado-Tylko Dla Ventus. Odejmuje 120G Od Przeciwnika i Daje Je Bakuganowi Domeny Ventusa CENA:250 Zamiana: Zamienia Domenê Bakugana i dodaje [100] pkt. Dla Wyberanego Bakugana (Tylko Dla Bakuganów Zmiennej Domeny) CENA:500 Dry World: Przeciwnik nie mo¿e u¿ywaæ kart super mocy dla Aquosa, przenosi 200 Gs z przeciwnika na Abisa Omege. CENA: 1000 Spinal Saucer: Odejmuje przeciwnikowi 200 Gs. Altair CENA: 500 Mega Shield: Dodaje 200 Gs do Altair. CENA: 500 Thunder Booster: Przenosi 300 Gs z przeciwnika do Altair. CENA: 750 Thunder Flare: Przenosi 200 Gs z przeciwnika do Altair. CENA:600 Shock Cannon: Dodaje 500 Gs do Altair CENA:1000 Vermillion Jet Black: Przenosi 300 Gs z przeciwnika do Atchibee. CENA:750 Shock Down: Cofa do rêki bakugana przeciwnika i dodaje 100 Gs z ka¿dego przeciwnika. Anchorsaur CENA:750 Power Eraser: Przenosi 300 Gs z przeciwnika do Anchorsaur. CENA:750 Spark Protection: Blokuje Karty Super Mocy u¿yte przez przeciwnika. CENA:850 Anchorsaur Magnerius: Anuluje karty super mocy u¿yte przez przeciwnika. CENA: 850 Atmos Typhoon Chase:Dodaje 100 Gs do Atmos. CENA: Brak (nie mo¿na kupiæ b³±d moderatora) Manictus Magical: Anuluje u¿yte przez przeciwnika super mocy i dodaje 200 Gs do Mega Brontes.CENA: 1000 Luny Magical: Przenosi 200 Gs z przeciwnika na Mega Brontes.CENA: 500 Ghost Cell: Odejmuje 100 Gs przeciwnikowi. Brontes.(Darkus)CENA: 350 Darkus Scythe: Odejmuje 200 Gs przeciwnikowi. Brontes.(Darkus)CENA: 500 Darkus Howl Trigger: Przenosi 200 Gs z przeciwnika na Brontes.(Darkus)CENA: 750 Desert Python: Dodaje 200 Gs do Mega Brontes.CENA: 500 Aurora Dimension: Dodaje 100 Gs do Brontes i Dynamo.(Darkus)CENA: 350 Burning Dragon:Dodaje 200 Gs do Neo Dragonoid.CENA: 500 Burning Tornado:Przenosi 200 Gs z przeciwnika do Neo Dragonoid.CENA: 750 Fire Tornado: Przenosi 100 Gs do Neo Dragonoid.CENA: 500 Fire Shield: Odejmuje przeciwnikowi 100 Gs. Neo DragonodidCENA: 350 Burst Shield: Przenosi 200 Gs z przeciwnika do Neo Dragonoida. 750 Tornado Barrier: Blokuje karty super mocy przeciwnika i odejmuje mu 100 Gs. Neo Dragonodi 950 Strike Dragon: Przenosi 400 Gs z przeciwnika do NEo Dragonoida. 1200 Dragon Contender:UStawia poziom mocy przeciwnika do podstawowego i dodaje 600 Gs do Neo Dragonoid. 1800 Maximum Dragon:Przenosi 500 Gs z przeciwnika do Neo Dragonoid 1400 Power Merge: Przenosi 100 Gs z przeciwnika na Clawcera. 350 Knuckle Vulcan: Dodaje 200 Gs do Dryoid. 500 Ray Blade: Dodaje 200 Gs do Dryoid. 500 Mars Shield: Odejmuje przeciwnikowi 300 Gs i dodaje 500 Gs Dryoidowi. 900 Murasame Blade: Dodaje 300 Gs do Dryoid. 650 Murasame Arrow: Odejmuje 300 Gs przeciwnikowi. Dryoid 650 Land Shutter: Przenosi 200 Gs z przeciwnika na Dryoida i blokuje karte otwarcia. 800 Trance Sword: Blokuje u¿ywanie kart super mocy przez przeciwnika. Dryoid 850 Pyrus Spear: Dodaje 200 Gs do Fencer. 500 Freeze Jam: Dezaktywuje karty super mocy rzucone przez przeciwnika. Freezer 850 Anti Darkus: Blokuje karty Darkusa. Freezer 700 Darkus Slave: Odejmuje 400 Gs przeciwnikowi. Foxbat 800 Darkus Beagilita: Odejmuje 300 Przeciwnikowi. Foxbat 650 Photon Tail: Odejmuje przeciwnikowi 300 Gs. Hades 600 Phaser Trident: Przenosi 300 Gs z przeciwnika na Hadesa. 900 Saurer Cannon : Dodaje 900 do Hadesa ale tylko na 1 ture. 2000 Full Burst: Dodaje 1000 do Hadesa ale tylko na 1 ture. 2500 Chaos Leap Sting: Odejmuje przeciwnikowi 200 Gs i dodaje Hadesowi 100 Gs. 900 Destroy Vanish: Redukuje poziom mocy przeciwnika do 0. Hades 2500 Death Trident: Przenosi 300 Gs z przeciwnika do Hadesa. 900 Mirror Ghost: Nie mo¿na atakowaæ Hammersaura przez 2 tury. 800 Flash Glow: Anuluje karty super mocy przeciwnika. Hammersaur 800 Crush Hurricane: Przenosi 100 Gs z przeciwnika do Hammersaura. 400 Wind Power: Soaring Strike Shot: Przenosi 200 Gs z przeciwnika na Ingram. 550 Continuous Dance Phoenix Position: Odejmuje 200 Gs przeciwnikowi. Ingram 400 Shadow Echo: Odejmuje 200 Gs ka¿demu przeciwnikowi. Ingram 650 Armored Victory: Anuluje Karty super mocy przeciwnika i dodaje 200 Gs do Ingram. 1100 Thunderbolt Torrential Wind: Dodaje 200 Gs do Ingram i Hylasha. 650 Armored Mega Dome: Dodaje 200 Gs do Ingram. 650 Double Fangs Jade Wind Shot: Dodaje 200 Gs do Ingram i Hylasha. 650 Ventus Air Saw: Odejmuje 200 Gs przeciwnikowi. Klawgor i Leefram 650 Hunter Whip: Odejmuje 200 Gs przeciwnikowi. Macubass 650 Radiant Claw: Dodaje 200 Gs do Macubass. 650 Battle Composition: Odejmuje przeciwnikowi 400 Gs. Macubass 1000 Saber Barracuda: Dodaje 300 Gs do Macubass. 800 Moby Cannon : Dodaje 400 Gs do Macubass. 1000 ABSIDS: Przenosi 400 Gs z ka¿dego przeciwnika do Macubass. 2000 Marina Cavitation: Blokuje karte otwarcia przeciwnika. Macubass 1000 Depth Dive: Blokuje karty super mocy przeciwnika. Macubass 1000 Mauser Barracuda: Odejmuje 300 Gs przeciwnikowi. Macubass 800 Blue Morbus: Odejmuje 300 Gs przeciwnikowi. Macubass 700 ABSIDS TR 2: Przenosi 500 Gs z przeciwnika na Macubass. 1200 Skid Roa: Dodaje 200 Gs do Mega Nemus. 500 Raven Lore: Przenosi 100 Gs z przeciwnika do Mega Nemus. 500 Shade Cocoon: Blokuje karty super mocy przeciwnika. Mega Nemus 1000 Spark Roa: Przenosi 300 Gs z przeciwnika na Mega Nemus. 1000 Corona Hole: Odejmuje 300 Gs przeciwnikowi. Mega Nemus 700 Bolting Arrow: Odejmuje 200 Gs przeciwnikowi. Mega Nemus 500 Ancient Glow: Przenosi 200 Gs z przeciwnika na Mega Nemus. 800 Tri-Gunner: Dodaje 300 Gs do Percival. 650 Night Explorer: Odejmuje przeciwnikowi 300 Gs. Percival 650 Misty Shadow: Przywraca moc przeciwnika do poziomu podstawowego. Percival 1500 Darkus Driver: Dodaje 200 Gs do Percival. 500 Black Maiden: Anuluje karty super mocy przeciwnika. Percival 1000 Darkus Thunder: Odejmuje 200 Gs przeciwnikow i dodaje 300 Gs do Percival. 1000 Battle Marionette: Przenosi bakugana przeciwnika do gry. Percival 1000 Glow Shield: Na Rafflesiana nie mo¿na rzucaæ kart super mocy. 800 Mirror Window: Przeciwnik nie mo¿e u¿ywaæ kart super mocy i za ka¿dy atak traci 50 Gs. Rafflesian 850 Glow Roa: Dodaje 100 Gs do Rafflesian 250 Subterra Spartan: Dodaje 200 Gs do Scraper. 450 Subterra Gravity: Dodaje 500 Gs do Scraper. 1100 Haos Sheria: Dodaje 500 Gs do Spindle. 110 Pyrian Singe Blade: Dodaje 100 Gs do Verias. 250 Darkus Ante: Bakugany Darkusa nie mog± u¿ywac super mocy. Verias 850 General Quasar: Dodaje 200 Gs do Viper Helios. 500 Void Stream:Odejmuje 400 Gs przeciwnikow. Viper Helios 800 Melt Stream: Odejmuje 200 Gs przeciwnikowi. Viper Helios 500 Nova Spiral: Anuluje super moce przeciwnika. Viper Helios 1000 Nova Defenser: Odejmuje przeciwnikowi 400 Gs i dodaje Viper Heliosowi 200 Gs. 1000 Maximum Quasar: Dodaje 300 Gs do Viper Helios 700 Power Winder: Odejmuje 200 Gs przeciwnikowi. 500 Gun Lock: Dodaje 200 Gs do Thunder Wilda. 500 Volcano Hammer: Dodaje 200 Gs do Thunder Wilda. 500 Clay Wall: Ustawia poziom mocy przeciwnika do podstawowego i dodaje 200 Gs do Thunder Wilda. 2000 Sand Beast: Anuluje karty super mocy przeciwnika. Thunder Wilda 1000 Quick Sand Hole: Odejmuje przeciwnikowi 200 Gs. Thunder Wilda 500 Molten Rock: Anuluje karty super mocy przeciwnika i przenosi z pzeciwnika 200 Gs to Thunder Wilda. 1500 Iron Plate: Odejmuje 200 Gs przeciwnikowi. Thunder Wilda 500 Copycat: Kupiuje karty super mocy przeciwnika. Thunder Wilda 1500 Ground Borting: Dodaje 400 Gs do Thunder Wilda. 1000 Ground Dentinator: Przenosi 200 Gs z przeciwnika do Thunder Wilda. 750 Hybrid Cannon: Dodaje 100 Gs do Wired. 250 Shower Harpoon: Dodaje 200 Gs do Wired. 500 Gaia Luze: Ustawia poziom mocy przeciwnika do podstawowego i przeciwnik nie mo¿e u¿ywac kart super mocy Subterry, Aquosa i Haosu. (Subterra) Elico 2000 Acurus: Elico mo¿e u¿ywaæ mocy wszystkich atrybutów i odejmuje 100 Gs przeciwnikowi. (Subterra) 750 Trick World: Moc przeciwnika spada do 100. Elcio 1300 Drill Blow: Dodaje 200 Gs do Elico i odejmuje 100 Gs przeciwnikowi 700 Flash Freeze: Anuluje super moce przeciwnika. (Haos) 1000 Scramble Zwei: Podwaja poziom mocy Elico i odejmuje przecienikowi 400 Gs. 2500 Giga Armor: Przenosi 300 Gs z przeciwnika do Aluze. 1000 Thunder Stripper: Odejmuje 400 Gs przeciwnikowi. Aluze 800 Sling Boomerang: Odejmuje 400 Gs przeciwnikow. Aluze 800 Blaster Bind: Dodaje 200 Gs do Aluze. 500 Air Lance: Odejmuje 200 Gs przeciwnikowi. Aluze 500 Dora Cannon: Dodaje 400 Gs do Aluze. 800 Drive Storm: Anuluje super moc przeciwnika i odejmuje 300 Gs przeciwnikowi. Aluze 1000 Mega Bind: Dodaje 300 Gs do Aluze. 750 Odin Shield: Blokuje u¿ywanie super mocy. 1000 Tempest Arrow: Przenosi 300 Gs z przeciwnika na Boriates. 800 Fire-bolt Axe: Przenosi 300 Gs z przeciwnika na Boriates. 800 Muzzle Lancer: Odejmuje przeciwnikowi 200 Gs. Boriates 500 Volt Shooter: Odejmuje 200 Gs przeciwnikowi. Boriates 500 Vector Phalanx: Dodaje 400 Gs do Boriates i Hexstar. (Tylko po³±czony Boriates z Hexstar) 1000 Olympus Cannon: Dodaje 1000 Gs do Boriates. 3000 Twin Horn Pulsar :Przenosi 400 Gs z przeciwnika do Farbros. 1000 Fire Spartan:Przenosi 300 Gs z przeciwnika do Farbros. 800 Super Cell:Przenosi 500 Gs z przeciwnika do Farbros. 1400 Garland Claw:Dodaje 300 Gs do Farbros. 750 Shadow Blast:Przenosi 500 Gs z przeciwnika do Farbros. 1400 'Meteor Driver': Dodaje 500 Gs do Farbros. 950 Shiny Orichalcum:Anuluje karty super mocy przeciwnika. Farbros 1000 Gallium Shield: Redukuje poziom mocy przeciwnika o po³owê. Farbros 1300 Close Flame:Odejmuje 200 Gs przeciwnikowi. Farbros 500 Ground Breaker: Blokuje karty otwarcia przeciwnika. Farbros 1000 Shadow Crowley:Odejmuje 400 Gs ka¿demu przeciwnikowi. Farbros 750 Hyped Cell:Odejmuje 500 Gs wszystkim przeciwnikom i Dodaje 700 Gs do Farbros. 1800 Hellion Breath:Blokuje u¿ywanie kart super mocy przez przeciwnika i dodaje Farbrosowi tyle Gs ile wynosi podstawowy poziom mocy bakugana przeciwnika. 1200 Ice Burst: Blokuje wszystkie nie mechaniczne bakugany. 2500 Twin Horn Phaser:Odejmuje 400 Gs ka¿demu przeciwnikowi, i dodaje 400 Gs do Farbros 1700 Indigo Nightmare: Dodaje 300 Gs do Alpha Hydranoid. 500 Death Trident (Terminal Trident/Trident of Doom): Odejmuje 300 Gs przeciwnikowi. Hydranoid 500 Destroy Vanish (Destruction Grind): Ustawia poziom mocy przeciwnika do 0 . Hydranoid 3000 Chaos Leap Sting: Odejmuje 200 Gs przeciwnikowi i dodaje 100 Gs Hydranoidowi. 500 Lash and Blast Extreme: Anuluje super moc przeciwnika. 400 Blinding Spice: Anuluje wszystkie super moce przeciwnika. Hydarnoid 1000
Karty Syntezy:
Shoo Dragonfly: Odejmuje 200 Gs przeciwnikowi. Dryoid 500 Demon Grip Geki: Odejmuje 300 Gs z ka¿dego przeciwnika, i dodaje 300 Gs do Dryoid. 1000 Restu Lightning: Dodaje 400 Gs do Dryoid. 800 Mega-Barrel buster: Przenosi 200 Gs od przeciwnika do Boriates. 750 Flow Skylight: Zamienia poziom mocy G z przeciwnikiem. Wymagania s± Shade Cocoon musi byæ aktywne i ró¿nica energii musi byæ powy¿ej 500 GS. Nemus 2000 Aero Aegis: Uniewa¿nia karte super mocy przeciwnika. Aluze 500 Pyrus Slayer: Dodaje 300 Gs do Neo Dragonoid i odejmuje 100 Gs od przeciwnika. 600 Dragon Clash: Przenosi 400 Gs od przeciwnika Neo Dragonoid. 1000 Omega: Dodaje 200 Gs do Viper Helios. 500 Final Demolition: Dodaje 100 Gs do Alpha Hydranoid. 300
|