Ogłoszenie

Pierwsza czwórka uczestników dostanie dodatkowo 1500 kasy. Ci którzy uczestniczyli w starej pracy mog± sobie dopisaæ do karty postaci 2000 odszkodowania.

#1 2010-04-25 15:23:47

Dan

Administrator

Zarejestrowany: 2010-04-25
Posty: 49
Punktów :   

Karty Super Mocy

Wodne Tornado: Dodaje 50 pkt mocy bakugaowi Aquosa. CENA:100z³

Ognista Strza³a: Dodaje 60 pkt mocy bakuganowi Pyrusa. CENA:110z³

Ostrze Cienia: Dodaje 80 punktów Bakuganom Darkus. CENA:120z³

Karta Przeciwne moce: Po³±czenie przeciwstawnych domen
(Aqos/Subtera, Darkus/Pyrus, Ventus/Haos), dodaje 100 pkt domenie gracza który u¿y³ karty.CENA:400z³

Karta Trójwêz³ów: Po³±cznie trzech domen
(Pyrus/Aquos/Haos, Darkus/Ventus/Subtera), dodaje 200pkt. CENA:1000z³

Iluzja Wody: Pozwala na przemieszczenie bakugana na inn±
kartê otwarcia, blokuje aktywacje kart otwarcia.(Dla Aquosa) CENA:500z³

Syreni ¦piew: T± kartê mo¿e u¿yæ tylko Syrenoid,
niszczy innego bakugana, niemo¿na tego omin±æ. CENA:500z³

Ruchome Piaski: Odejmuje 50 pkt bakuganowi przeciwnika,
niszczy efekty kart otwarcia.(Dla supterry) CENA:150z³

Super Ostrza³: U¿ywa Laserman, pozwala zaatakowaæ
bakugana na wrogim polu dodaj±c Lasermenowi 40pkt. CENA:100

Zatruty Kie³: Przenosi 50pkt z wrogiego bakugana na twojego,
jak wrogi bakugan wygra i bêdzie jeszcze walczy³ to jego moc bêdzie
spada³a o 10 póki nie przestanie walczyæ. CENA:250z³

Zdmuchniêcie: Pozwala przenie¶æ wrogiego bakugana na wybrane pole. CENA:100

Tr±ba Powietrzna: Odejmuje powoli punkty przeciwnika,
na pocz±tek odejmuje od 10, potem 20,30,40,itp... odejmowanie ro¶nie co
kolejkê o 10pkt!(Dla Ventus)CENA:200z³

Uderzenie: Niszczy Kartê Otwarcia. CENA:150z³

Blokada: Blokuje karte super mocy przeciwnika(nawet w chwili u¿ycia). CENA:350z³

Meteoryt Pyrusa: dodaje 80pkt do bakuganów Phyrusa. CENA:150z³

Marionetka: Mo¿e jej u¿ywaæ Mantris, przenosi bakugana na
inne pole, lub pod³o¿yæ go pod ostrza³. CENA:150z³

Ognisty Rzut: Mo¿e jej u¿ywaæ Mantris, przenosi bakugana na inne pole. CENA:150z³

Karta Przeciw Mocy: Odbija Super Moc. CENA:700z³

Ogieñ Saurusa: Dodaje 50 pkt Saurusowi. CENA:100z³

Waga dwóch Dusz Moc: 2 bakuganów ³±czy siê. CENA:3500z³

Karta Mocy: Dodaje 100pkt bakuganowi. CENA:150z³

Karta Tsunami: pozwala zniszczyæ bakugany przeciwnika
tyle ile siê ma bakganów Aquosa na polu bitew. CENA:3000z³

Si³a Smoka: Wy³±cznie dla dragonoida, zwiêksza si³e o 150,
ale na jeden atak! CENA:250z³

Z³ote Pazyry: Wy³±cznie dla Tigrery, zwiêksza si³e o 150. CENA:250z³

Giga Uderzenie: Wy³±cznie dla Gorema, zwiêksza si³e o 150. CENA:250z³

Szybki atak: Wy³±cznie dla Preyasa. Zwiêksza si³e o 130. CENA:230z³

Prawy Gigant: Wy³±cznie dla Cykloida. Zwiêksza si³e o 150. CENA:250z³

Lewy Gigant: Wy³±cznie dla Cykloida. Niszczy kartê otwarcia, dezaktywuje super moc. CENA:250z³

Promieñ cienia: Wy³±cznie dla Hydranoida. Zwiêksza si³e o 150. CENA:250z³

Powietrzny atak: Wy³±cznie dla Skyress. Zwiêksza si³e o 150. CENA:250z³

Burza Piór: Dla Harpus, dodaje 150 punktów si³y. CENA:250z³

Twarz W¶ciek³o¶ci: Wy³±cznie dla Fortrissa. Zwiêksza si³e o 250. CENA:1 500z³

Twarz ¯alu: Wy³±cznie dal Fortrissa. Blokuje wszystkie wybrane karty otwarcia.CENA:1 500z³

Twarz Spokoju: Wy³±cznie dla Fortrissa. Podwaja dzia³anie wszystkich przyjaznych kart super mocy!.CENA:1 500z³

Tr±bo atak:Wy³±cznie dla Tuskora. Swoja traba morze zaatakowac sasiednie karty przeciwnika (tylko jedna) CENA:700z³

Purpurowy Wir: Przenosi bakugana na inne pole.(Dla Ventus) CENA:100z³

Chaos Serca Ciemno¶ci: Karta dla Hydranoida, Hydranoid
miota we wszystkich kulami cienia i moc wzrasto o 50
(czyli atakuje stwory z innych kart). CENA:350z³

Tornado Ognia: Dodaje 50 pkt mocy jednemu bakuganowi domeny Pyrusa. CENA:150z³

Ognista Tarcza: Dodaje 180 pkt mocy i blokuje karte otwarcia.(Dla Pyrusa) CENA:550z³

Szlachetny Zielony Wiatr: Dla Domeny Ventus. Dodaje 150 pkt mocy i blokuje
karte otwarcia(Pozwala na podró¿owanie miêdzy kartami). CENA:600z³

Moc Darkusa: Dodaje 100 pkt mocy(odejmuje rywalowi 20 pkt mocy co ture).(Dla darkusa) CENA:300z³

Pustynia: Dodaje 150 pkt mocy.(Dla SUpterry) CENA:250z³
.
Si³a Aquosa: Dodaje 150 pkt moczy. CENA:250z³

Zbroja Chaosu: Dodaje 180 pkt mocy i blokuje karte
otwarcia(os³abia bakugana rywalo o 50 pkt).(Dla Chaosu) CENA:1500z³

Zamro¿enie haosu Tylko dla bakuganów haosu, zatrzymuje walke i pozwala dorzucic kolejnego bakugana.CENA:900z³

Splot S³oneczny:Dezaktywuje karte super mocy przeciwnika oraz blokuje jego karte otwarcia. CENA:1500z³

Karta Anty Super Mocy: Dezaktywuje wybran±
karte super mocy(tylko dodaj±c± pkt mocy). CENA:300z³

Karta Zag³ady: bakugany zniszczone
l±duj± w wymiarze zag³ady z którego juz nie powroc±. CENA:10 000z³

Zielone Tornado-Tylko Dla Ventus. Odejmuje 120G Od Przeciwnika i Daje Je Bakuganowi Domeny Ventusa CENA:250
Zamiana: Zamienia Domenê Bakugana i dodaje [100] pkt. Dla Wyberanego Bakugana (Tylko Dla Bakuganów Zmiennej Domeny) CENA:500
Dry World: Przeciwnik nie mo¿e u¿ywaæ kart super mocy dla Aquosa, przenosi 200 Gs z przeciwnika na Abisa Omege. CENA: 1000
Spinal Saucer: Odejmuje przeciwnikowi 200 Gs. Altair CENA: 500
Mega Shield: Dodaje 200 Gs do Altair. CENA: 500
Thunder Booster: Przenosi 300 Gs z przeciwnika do Altair. CENA: 750
Thunder Flare: Przenosi 200 Gs z przeciwnika do Altair.  CENA:600
Shock Cannon: Dodaje 500 Gs do Altair CENA:1000
Vermillion Jet Black: Przenosi 300 Gs z przeciwnika do Atchibee. CENA:750
Shock Down: Cofa do rêki bakugana przeciwnika i dodaje 100 Gs z ka¿dego przeciwnika. Anchorsaur CENA:750
Power Eraser: Przenosi 300 Gs z przeciwnika do Anchorsaur. CENA:750
Spark Protection: Blokuje Karty Super Mocy u¿yte przez przeciwnika. CENA:850 Anchorsaur
Magnerius: Anuluje karty super mocy u¿yte przez przeciwnika. CENA: 850 Atmos
Typhoon Chase:Dodaje 100 Gs do Atmos. CENA: Brak (nie mo¿na kupiæ b³±d moderatora)
Manictus Magical: Anuluje u¿yte przez przeciwnika super mocy i dodaje 200 Gs do Mega Brontes.CENA: 1000
Luny Magical: Przenosi 200 Gs z przeciwnika na Mega Brontes.CENA: 500
Ghost Cell: Odejmuje 100 Gs przeciwnikowi. Brontes.(Darkus)CENA: 350
Darkus Scythe: Odejmuje 200 Gs przeciwnikowi. Brontes.(Darkus)CENA: 500
Darkus Howl Trigger: Przenosi 200 Gs z przeciwnika na Brontes.(Darkus)CENA:  750
Desert Python: Dodaje 200 Gs do Mega Brontes.CENA: 500
Aurora Dimension: Dodaje 100 Gs do Brontes i Dynamo.(Darkus)CENA: 350
Burning Dragon:Dodaje 200 Gs do Neo Dragonoid.CENA: 500
Burning Tornado:Przenosi 200 Gs z przeciwnika do Neo Dragonoid.CENA: 750
Fire Tornado: Przenosi 100 Gs do Neo Dragonoid.CENA: 500
Fire Shield: Odejmuje przeciwnikowi 100 Gs. Neo DragonodidCENA: 350
Burst Shield: Przenosi 200 Gs z przeciwnika do Neo Dragonoida. 750
Tornado Barrier: Blokuje karty super mocy przeciwnika i odejmuje mu 100 Gs. Neo Dragonodi 950
Strike Dragon: Przenosi 400 Gs z przeciwnika do NEo Dragonoida. 1200
Dragon Contender:UStawia poziom mocy przeciwnika do podstawowego i dodaje 600 Gs do Neo Dragonoid. 1800
Maximum Dragon:Przenosi 500 Gs z przeciwnika do Neo Dragonoid 1400
Power Merge: Przenosi 100 Gs z przeciwnika na Clawcera. 350
Knuckle Vulcan: Dodaje 200 Gs do Dryoid. 500
Ray Blade: Dodaje 200 Gs do Dryoid. 500
Mars Shield: Odejmuje przeciwnikowi 300 Gs i dodaje 500 Gs Dryoidowi. 900
Murasame Blade: Dodaje 300 Gs do Dryoid. 650
Murasame Arrow: Odejmuje 300 Gs przeciwnikowi. Dryoid 650
Land Shutter: Przenosi 200 Gs z przeciwnika na Dryoida i blokuje karte otwarcia. 800
Trance Sword: Blokuje u¿ywanie kart super mocy przez przeciwnika. Dryoid 850
Pyrus Spear: Dodaje 200 Gs do Fencer. 500
Freeze Jam: Dezaktywuje karty super mocy rzucone przez przeciwnika. Freezer 850
Anti Darkus: Blokuje karty Darkusa. Freezer 700
Darkus Slave: Odejmuje 400 Gs przeciwnikowi.  Foxbat 800
Darkus Beagilita: Odejmuje 300 Przeciwnikowi. Foxbat 650
Photon Tail: Odejmuje przeciwnikowi 300 Gs. Hades 600
Phaser Trident: Przenosi 300 Gs z przeciwnika na Hadesa. 900
Saurer Cannon : Dodaje 900 do Hadesa ale tylko na 1 ture. 2000
Full Burst: Dodaje 1000 do Hadesa ale tylko na 1 ture. 2500
Chaos Leap Sting: Odejmuje przeciwnikowi 200 Gs i dodaje Hadesowi 100 Gs. 900
Destroy Vanish: Redukuje poziom mocy przeciwnika do 0.  Hades 2500
Death Trident: Przenosi 300 Gs z przeciwnika do Hadesa. 900
Mirror Ghost: Nie mo¿na atakowaæ Hammersaura przez 2 tury. 800
Flash Glow: Anuluje karty super mocy przeciwnika. Hammersaur 800
Crush Hurricane: Przenosi 100 Gs z przeciwnika do Hammersaura. 400
Wind Power: Soaring Strike Shot: Przenosi 200 Gs z przeciwnika na Ingram. 550
Continuous Dance Phoenix Position: Odejmuje 200 Gs przeciwnikowi. Ingram 400
Shadow Echo: Odejmuje 200 Gs ka¿demu przeciwnikowi. Ingram  650
Armored Victory: Anuluje Karty super mocy przeciwnika i dodaje 200 Gs do Ingram. 1100
Thunderbolt Torrential Wind: Dodaje 200 Gs do Ingram i Hylasha. 650
Armored Mega Dome: Dodaje 200 Gs do Ingram. 650
Double Fangs Jade Wind Shot: Dodaje 200 Gs do Ingram i Hylasha. 650
Ventus Air Saw: Odejmuje 200 Gs przeciwnikowi. Klawgor i Leefram 650
Hunter Whip: Odejmuje 200 Gs przeciwnikowi. Macubass 650
Radiant Claw: Dodaje 200 Gs do Macubass. 650
Battle Composition: Odejmuje przeciwnikowi 400 Gs. Macubass 1000
Saber Barracuda: Dodaje 300 Gs do Macubass. 800
Moby Cannon : Dodaje 400 Gs do Macubass. 1000
ABSIDS: Przenosi 400 Gs z ka¿dego przeciwnika do Macubass. 2000
Marina Cavitation: Blokuje karte otwarcia przeciwnika. Macubass 1000
Depth Dive: Blokuje karty super mocy przeciwnika. Macubass 1000
Mauser Barracuda: Odejmuje 300 Gs przeciwnikowi. Macubass  800
Blue Morbus: Odejmuje 300 Gs przeciwnikowi. Macubass  700
ABSIDS TR 2: Przenosi 500 Gs z przeciwnika na Macubass. 1200
Skid Roa: Dodaje 200 Gs do Mega Nemus. 500
Raven Lore: Przenosi 100 Gs z przeciwnika do Mega Nemus. 500
Shade Cocoon: Blokuje karty super mocy przeciwnika. Mega Nemus 1000
Spark Roa: Przenosi 300 Gs z przeciwnika na Mega Nemus. 1000
Corona Hole: Odejmuje 300 Gs przeciwnikowi. Mega Nemus 700
Bolting Arrow: Odejmuje 200 Gs przeciwnikowi. Mega Nemus 500
Ancient Glow: Przenosi 200 Gs z przeciwnika na Mega Nemus. 800
Tri-Gunner: Dodaje 300 Gs do Percival.  650
Night Explorer: Odejmuje przeciwnikowi 300 Gs. Percival 650
Misty Shadow: Przywraca moc przeciwnika do poziomu podstawowego. Percival 1500
Darkus Driver: Dodaje 200 Gs do Percival. 500
Black Maiden: Anuluje karty super mocy przeciwnika. Percival 1000
Darkus Thunder: Odejmuje 200 Gs przeciwnikow i dodaje 300 Gs do Percival. 1000
Battle Marionette: Przenosi bakugana przeciwnika do gry. Percival 1000
Glow Shield: Na Rafflesiana nie mo¿na rzucaæ kart super mocy. 800
Mirror Window: Przeciwnik nie mo¿e u¿ywaæ kart super mocy i za ka¿dy atak traci 50 Gs. Rafflesian  850
Glow Roa: Dodaje 100 Gs do Rafflesian 250
Subterra Spartan: Dodaje 200 Gs do Scraper. 450
Subterra Gravity: Dodaje 500 Gs do Scraper. 1100
Haos Sheria: Dodaje 500 Gs do Spindle. 110
Pyrian Singe Blade: Dodaje 100 Gs do Verias. 250
Darkus Ante: Bakugany Darkusa nie mog± u¿ywac super mocy. Verias 850
General Quasar: Dodaje 200 Gs do Viper Helios. 500
Void Stream:Odejmuje 400 Gs przeciwnikow. Viper Helios 800
Melt Stream: Odejmuje 200 Gs przeciwnikowi. Viper Helios 500
Nova Spiral: Anuluje super moce przeciwnika.  Viper Helios 1000
Nova Defenser: Odejmuje przeciwnikowi 400 Gs i dodaje Viper Heliosowi 200 Gs. 1000
Maximum Quasar: Dodaje 300 Gs do Viper Helios 700
Power Winder: Odejmuje 200 Gs przeciwnikowi. 500
Gun Lock: Dodaje 200 Gs do Thunder Wilda. 500
Volcano Hammer: Dodaje 200 Gs do Thunder Wilda. 500
Clay Wall: Ustawia poziom mocy przeciwnika do podstawowego i dodaje 200 Gs do Thunder Wilda. 2000
Sand Beast: Anuluje karty super mocy przeciwnika. Thunder Wilda 1000
Quick Sand Hole: Odejmuje przeciwnikowi 200 Gs. Thunder Wilda 500
Molten Rock: Anuluje karty super mocy przeciwnika i przenosi z pzeciwnika 200 Gs to Thunder Wilda. 1500
Iron Plate: Odejmuje 200 Gs przeciwnikowi. Thunder Wilda 500
Copycat: Kupiuje karty super mocy przeciwnika. Thunder Wilda 1500
Ground Borting: Dodaje 400 Gs do Thunder Wilda. 1000
Ground Dentinator: Przenosi 200 Gs z przeciwnika do Thunder Wilda. 750
Hybrid Cannon: Dodaje 100 Gs do Wired. 250
Shower Harpoon: Dodaje 200 Gs do Wired. 500
Gaia Luze: Ustawia poziom mocy przeciwnika do podstawowego i przeciwnik nie mo¿e u¿ywac kart super mocy Subterry, Aquosa i Haosu. (Subterra) Elico 2000
Acurus: Elico mo¿e u¿ywaæ mocy wszystkich atrybutów i odejmuje 100 Gs przeciwnikowi. (Subterra) 750
Trick World: Moc przeciwnika spada do 100. Elcio 1300
Drill Blow: Dodaje 200 Gs do Elico i odejmuje 100 Gs przeciwnikowi 700
Flash Freeze: Anuluje super moce przeciwnika. (Haos) 1000
Scramble Zwei: Podwaja poziom mocy Elico i odejmuje przecienikowi 400 Gs. 2500
Giga Armor: Przenosi 300 Gs z przeciwnika do Aluze. 1000
Thunder Stripper: Odejmuje 400 Gs przeciwnikowi. Aluze 800
Sling Boomerang: Odejmuje 400 Gs przeciwnikow. Aluze 800
Blaster Bind: Dodaje 200 Gs do Aluze. 500
Air Lance: Odejmuje 200 Gs przeciwnikowi. Aluze 500
Dora Cannon: Dodaje 400 Gs do Aluze. 800
Drive Storm: Anuluje super moc przeciwnika i odejmuje 300 Gs przeciwnikowi. Aluze 1000
Mega Bind: Dodaje 300 Gs do Aluze. 750
Odin Shield: Blokuje u¿ywanie super mocy. 1000 
Tempest Arrow: Przenosi 300 Gs z przeciwnika na Boriates. 800
Fire-bolt Axe: Przenosi 300 Gs z przeciwnika na Boriates.  800
Muzzle Lancer: Odejmuje przeciwnikowi 200 Gs. Boriates 500
Volt Shooter: Odejmuje 200 Gs przeciwnikowi. Boriates 500
Vector Phalanx: Dodaje 400 Gs do Boriates i Hexstar. (Tylko po³±czony Boriates z Hexstar) 1000 
Olympus Cannon: Dodaje 1000 Gs do Boriates. 3000
Twin Horn Pulsar :Przenosi 400 Gs z przeciwnika do Farbros. 1000
Fire Spartan:Przenosi 300 Gs z przeciwnika do Farbros. 800
Super Cell:Przenosi 500 Gs z przeciwnika do Farbros. 1400
Garland Claw:Dodaje 300 Gs do Farbros. 750
Shadow Blast:Przenosi 500 Gs z przeciwnika do Farbros. 1400
'Meteor Driver': Dodaje 500 Gs do Farbros. 950
Shiny Orichalcum:Anuluje karty super mocy przeciwnika. Farbros 1000
Gallium Shield: Redukuje poziom mocy przeciwnika o po³owê. Farbros 1300
Close Flame:Odejmuje 200 Gs przeciwnikowi. Farbros 500
Ground Breaker: Blokuje karty otwarcia przeciwnika. Farbros 1000
Shadow Crowley:Odejmuje 400 Gs ka¿demu przeciwnikowi. Farbros 750
Hyped Cell:Odejmuje 500 Gs wszystkim przeciwnikom i Dodaje 700 Gs do Farbros. 1800
Hellion Breath:Blokuje u¿ywanie kart super mocy przez przeciwnika i dodaje Farbrosowi tyle Gs ile wynosi podstawowy poziom mocy bakugana przeciwnika. 1200
Ice Burst: Blokuje wszystkie nie mechaniczne bakugany. 2500
Twin Horn Phaser:Odejmuje 400 Gs ka¿demu przeciwnikowi, i dodaje 400 Gs do Farbros 1700
Indigo Nightmare: Dodaje 300 Gs do Alpha Hydranoid. 500
Death Trident (Terminal Trident/Trident of Doom): Odejmuje 300 Gs przeciwnikowi. Hydranoid 500
Destroy Vanish (Destruction Grind): Ustawia poziom mocy przeciwnika do 0 . Hydranoid 3000
Chaos Leap Sting: Odejmuje 200 Gs przeciwnikowi i dodaje 100 Gs Hydranoidowi. 500
Lash and Blast Extreme: Anuluje super moc przeciwnika. 400
Blinding Spice: Anuluje wszystkie super moce przeciwnika. Hydarnoid 1000

Karty Syntezy:

Shoo Dragonfly: Odejmuje 200 Gs  przeciwnikowi. Dryoid 500
Demon Grip Geki: Odejmuje 300 Gs z ka¿dego przeciwnika, i dodaje 300 Gs do Dryoid. 1000
Restu Lightning: Dodaje 400 Gs do Dryoid. 800
Mega-Barrel buster: Przenosi 200 Gs od przeciwnika do Boriates. 750
Flow Skylight: Zamienia poziom mocy G z przeciwnikiem. Wymagania s± Shade Cocoon musi byæ aktywne i ró¿nica energii musi byæ powy¿ej 500 GS. Nemus 2000
Aero Aegis: Uniewa¿nia karte super mocy przeciwnika. Aluze 500
Pyrus Slayer: Dodaje 300 Gs do Neo Dragonoid i odejmuje 100 Gs od przeciwnika. 600
Dragon Clash: Przenosi 400 Gs od przeciwnika Neo Dragonoid. 1000
Omega: Dodaje 200 Gs do Viper Helios. 500
Final Demolition: Dodaje 100 Gs do Alpha Hydranoid. 300

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.027 seconds, 8 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.stratus-klub.pun.pl www.osiemnastaprzepowiednia.pun.pl www.hogwartrpg.pun.pl www.wrestlingpbfgame.pun.pl www.opowiadaniarp.pun.pl